ponedjeljak, 2. kolovoza 2010.

Lady in red!

Evo crvene varijante!
Tips and tricks: Ako nemate ili vam ponestane akrilne boje u bočici (kao meni npr.!), možete koristiti i ovu u tubi. Ona je namjenjena više za "slikarije" i malo je gušća od onih u bočicama, samo joj se treba dodati malo vode i dobijete istu stvar!
Štapići za ražnjiće su također korisna stvar, u ovom slučaju neophodna :-)



Perlicu oliti "drvenu kuglu" nabodete na štapić. Ako su vam otvori perlice širi od štapića, namotate oko štapića malo papira i uglavit će bez problema. Možete ih zabosti u stiropor, spužvicu za suđe......


Kada bojate, držite kist sa bojom, a štapić s perlicom vrtite kao lizalicu! Za tren oka ćete dobiti ravnomjerno obojanu kuglicu.



Zatim ide čupkanje salveta i lijepljenje.



Da bi upotpunili i povezali motive cvjetića, istočkajte s crvenom bojom nekoliko točkica po svakoj perlici. Može se koristiti i crveni flomaster!



Izgleda baš kao lizalica! :-)



Nanižete perlice na trakicu, napravite par čvorića, i u šetnju!



Have a nice day!

Broj komentara: 10:

Sandra Z kaže...

Mmmmm, preslatko :))

LadyA kaže...

Odlično! Baš mi se sviđa, jednostavno i chick. POZDRAV!

Tanema kaže...

predivno!

Fantastic hobby kaže...

Hvala cure :-) I meni je baš nice ovako crvena i starinska!

Mare kaže...

super si od te pomalo bezvezne salvete napravila dooooobar komad nakita......baš mi se sviđa:))).....
pusa:))....

Layla kaže...

ajme, predobro, decoupage nakit :) crvena varijanta mi je prelijepa

Biljana kaže...

Napravila si super, crvenu, chic ogrlicu. Bas je slatka:)))
Pusa

Josipa kaže...

prvi puta sam na blogu i oduševljena sam svime! od sad pratim :) idem sad još malo prošvrljati da vidim čega tu sve ima :)

Fantastic hobby kaže...

Draga Josipa baš mi je drago što ti se sviđa :-) Bit će još svega i svačega, glava mi je puna ideja, još da imam toliko i vremena....
Pozdrav!

Sanja kaže...

Zaista prekrasno!!! Sviđa mi se kako si nam sve lijepo opisala step-by-step i jedva čekam vidjeti nastavak tvojih kreativnih ideja koje ćeš podijeliti s nama :)))
Pusa

Related Posts with Thumbnails