petak, 31. listopada 2014.

Halloween - part 3

Danas su na redu mali Halloween projektići koje stignete napraviti u jedan dan.


1. Okvir za kosturka sam napravila od gipsa. Nakon par dana sušenja išlo je bojanje i patiniranje. Odličan tutić za taj postupak možete vidjeti OVDJE.
Sličicu sam našla na netu i doradila je bojama.


Ta daaaa!

2. Slijedeća stvar je glava u tegli :-)
Isprintajte scary sliku glave. Na netu ih ima koliko hoćete. U teglu (veličine one od kiselih krastavaca) napunite vodu i kapnite kap zelene akrilne boje. Dobro promiješajte i umetnite sliku.
Možete dodati i malo kose ili neki talog (malo zemlje) na dno da se dobije još realističniji izgled.
Grozno je i izgleda kao prava. A to se i traži! :-)



3. Šišmiše napravite od kartona. Ja sam koristila onaj iz Muellera. 5-6 kn ogroman list od kojeg sam dobila 7 komada. Bušilicom za papir na repu probušite rupu i provucite konac.

4. Zgodne pozivnice i privjesnice za "vještičji soiree" možete naći OVDJE.



Dakle, kad se sve zbroji fora je! 
Ja sam spremna za Halloween, a vi?




Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails