utorak, 12. svibnja 2015.

Mini zidna tapeta - tutorijal

Sviđa vam se ova pozadina na paunova pera?
Slijedi tutorijal kako sami jednostavno možete napraviti tako nešto. 


Sve je krenulo od ove police/kutije. Našla sam je na smeću, sa još 4 slične. Obična, drvena, nikakva. Malo sam je izbrusila brusnim papirom i obojala u bijelo. Uz ovakav zid neka druga boja bi bila too much :-) Dugo vremena imala je iznutra nekakav dekor od šarenog papira iz Muellera, ali mi to nije bilo to. I onda je krenuo The projekt polica!


Izmjerite unutrašnjost police i izrežete papir odgovarajuće veličine. Ja sam ostavila malo duži papir jer sam htjela da mi osim stražnje stranice i dno police bude u boji. 
Obojite papir željenom bojom.


Kada se boja osuši slijedi onaj dio koji jako dugo traje jer se preko šablone cijelo vrijeme "tufka" bojom kako bi se dobila lagana "čupkava" tekstura i kako se ne bi vidjeli potezi kista.
Ovu šablonu sam skalpelom izrezala sama. Na stranicama koje se bave prodajom zidnih tapeta imate tapete sa genijalnim uzorcima. Precrtate ih markerom na plastičnu foliju i režete skalpelom ili palite lemilicom. Kako se to radi pogledajte OVDJE.
Rezanje skalpelom daje puno ljepše rubove i može se lakše kontrolirati potez, ali lemilicom sredite stvar sto puta brže.



Papir na policu lijepite dvostruko ljepljivom trakom.


I to bi bilo to. Jednostavno, a jako efektno.
Ovako se sa šablonama, koje imaju ponavljajući uzorak, možete igrati i po zidovima. Potrošit ćete puno vremena, ruka će vam se ukočiti i sto puta ćete reći "što je meni ovo trebalo", ali krajnji rezultat će biti WOW!


Puno bolje, zar ne?






Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails