ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

Novo za staro - makeover!

Još jedan makeover u nizu!




Ovaj radni stolić nekada uopće nije bio stol. Bio je dio kuhinje!
Prilikom renoviranja stana bilo mi je žao baciti stare elemente koji su još bili u dobrom stanju tako da sam ih ostavila za neke "bolje dane", koji su došli! Naravno skupilo se tu još starudije, tako da moje "odlagalište" starog namještaja pomalo liči na Hrelić (na kojem nikada nisam bila, ali ga baš takvim zamišljam!), ali sve će doći na red.
Evo, ovako je sve počelo....elementi su se jedno kratko vrijeme koristili za radni stol u svojem izvornom izdanju :-)


Prvo je išlo detaljno ribanje Arfom i skidanje svake trunke bilo kakve prljavštine, jer je ionako dosta teško nanositi boje na ove plastificirane površine. Usput ih je spužvica za suđe lagano pogrebala (matirala), što je koliko - toliko olakšalo farbanje.




Nijansa Umbra mi je jedna od najdražih. Divna mješavina ljubičasto - smeđe!




Nakon bojanja je išlo lakiranje......omilio se meni ovaj Caparol :-)



Razlika, zar ne?! :-)


Inače, teški sam zaljubljenik u "apotekarske" ručkice. Uvijek u kući ima 5-6 komada extra, da se nađe :-)
Da li vam se sviđa ova radna ploča? Kada sam je vidjela u dućanu (Elgrad) odmah mi je pred očima sinuo Klimt! Zaljubljena sam u taj motiv, a sa ovom umbra nijansom i starinskim ručkicama, ploča se savršeno uklopila.



Voila! Moj radni stolić za sve moguće namjene. Gore je uvijek krš i lom, ali to mora biti tako!
Sjedalica je već naša stara prijateljica :-)


Broj komentara: 12:

eda kaže...

Nevjerojatna preobrazba!! Predivan makeover, radna ploča se odlično uklopila!! Još da mogu vidjet koja vrsta akrilne boje je u pitanju... Bravo!!

Lilly... kaže...

Odlično! Nijansa je super, morat ću si nabaviti tu "umbru"! Lijep pozdrav, Lilly

Fantastic hobby kaže...

Hvala djevojke!
Boja je akrilna 50 ml, Hobby Line - Matt farbe, nijansa Umbra 75523,
cijena: 28,90

Anonimno kaže...

Prekrasan rad!!!

Mare kaže...

odlično!!....divan makeover i mudro iskorištena stara kuhinja:)))....
I like it:))))....
vidim da si se i ti zarazila caparolom pa za buduće,eventualne,veće zahvate toplo preporučam njihov primer za mediapan i slične površine:)))
M....

Fantastic hobby kaže...

Mare...koji je to Caparol, ime ili volumen?....da olakšam sebi i trgovcima :-)

ina kaže...

poeobrazba - skidam kapu - boja kao izmišljena ,ručkice predobre - gdje ih nabavljš - sve u svemu super - bravo

Sandra Z kaže...

Obožavam "škicati" ove prije-poslije projekte. Divan make-over, za boju istu potpisujem, divna boja :))

Fantastic hobby kaže...

Još jednom hvala na pohvalama! Ina, ove ručkice se mogu naći po željezarijama, budu razne, ali na istu temu :-) Ove konkretno su kupljene u Elgradu.

Tadeja kaže...

Majstorski! Svaka čast! :)

Tanema kaže...

joj, divotica! prekrasan makeover, a boja je famozna!

Lenka kaže...

Fantastično domišljat makeover :D, prelepo izgleda!!!

Related Posts with Thumbnails