ponedjeljak, 9. svibnja 2011.

D and D

Kutijca rađena za jedno vjenčanje. Baš sam uživala sređivajući je!
Akril, vosak, pozlata, bitumen, 2K lak, decoupage.
Meni je predivna, a vama?



















Dejana i David congratulations!

Broj komentara: 10:

Keks kaže...

I meni je predivna! 2K se baš lijepo raspucao i inicijali mi se jako sviđaju kako si ih napravila.

nena kaže...

ne znam da li mi je ljepši unutrašnji ili vanjski dio.

Anonimno kaže...

Prekrasna kutija...i ja bih da sam dobila takvu!!

Ika Verunica kaže...

Pravo kažeš i meni je baš prekrasna.
Ćao.

Nena3110 kaže...

Naravno da je predivna, savršeno elegantna, pun pogodak!

Sanja kaže...

Pa kome ne bi bila predivna? Kraljevska je!
Vitice unutar kutije se odlično uklapaju u cijelu kraljevsku priču! Idealan vjenčani poklon u kojem će dugo, dugo stajati dragocjenosti, a kutija će ih uvijek podsjećati na tebe!
Pusa

eda kaže...

Izvana jednostavna i elegantna, iznutra raskošna... ukupni dojam - preprelijepa:))

Tatjana kaže...

I meni i meni je predivan.Savršen.Odličan.Savršen poklon!

Lilly... kaže...

Uuuuuuuuu...prekrasna je!!! takvu ćeš meni napraviti kad se jednog lijepog dana budem udavala... :D Može? Pusa!

Fantastic hobby kaže...

Naravno Lilič! Može i prije :-)

Related Posts with Thumbnails