ponedjeljak, 26. studenoga 2012.

Kutija za novine

 
Dugo sam tražila neku kutiju ili zanimljivu policu gdje bih spremala novine i časopise (kojih je uvijek bilo po cijelo kući). Bezuspješno! Što je i dobro, jer sam se potrudila i napravila ovu cool kutiju :-) Napravljena je od palete!


Ako se odlučite na ovu avanturu tražite paletu kojoj je drvo dobilo sivi ton. Kad je izrežete po željenim dimenzijama, spojite je čavlima i gotovi ste sa grubim radovima!



Ja sam dodala ovo ojačanje jer mi je to bio baš super detalj. Nije potrebno ako se ne želi. Kutija se bez toga neće raspasti. Bojala sam je sa običnom bijelom akrilnom bojom koju sam razrijedila s vodom kako bi dobila ovaj lagani, lazurni, premaz. Najbolji dio su mi ove sličice koje sam našla na blogu Graphics Fairy i metodom transfera "priljepila" na kutiju. Inače, sve o transferu možete naći ovdje



Dodala sam 4 kotačića i kutija je bila gotova i spremna za vožnju :-)
Evo još sličica!






2 komentara:

eda kaže...

Kutija ti je predivna, transfer odrađen majstorski... ma odlična!!

Fantastic hobby kaže...

Hvala :-)

Related Posts with Thumbnails