ponedjeljak, 17. prosinca 2012.

Kućica od medenjaka

Božić bez medenjaka nije onaj pravi Božić. Bar za mene :-)
Ove godine odlučila sam po prvi puta napraviti kućicu od medenjka. I to uopće nije komplicirano za napraviti, samo zahtjeva malo više vremena.Točnije skoro cijeli dan. Ali na kraju se stvarno isplati.

Dakle, počinjemo :-)
Nisam imala gotove kalupe za dijelove kućice pa sam šablonu napravila od papira.
Ako ste ikada htjeli postati arhitekta, a niste, sad dajte sve od sebe! Ipak pazite na statiku! Ako nemate ideje što i kako, na netu imate dosta gotovih "nacrta" kao što je ovaj.
Od tijesta za medenjake (ja sam koristila ovaj recept u kojem imate sva uputstva) iskrojite sve potrebne dijelove.

 

Poslažite na papir za pečenje i pecite na nekih 180-190 stupnjeva.


Kalup za bor sam našla prije par godina u Intersparu i bila sam oduševljena. Super dodatak za okućnicu!


Prilikom ukrašavanja stvarno nema pravila. Više je u ovom slučaju više! Dajte mašti na volju, jednostavno se ne može pretjerati. Ja sam koristila dobre stare M&M`s bombone i neke Štrumpf gumene.
Lijepite dio po dio i nemojte biti nestrpljivi.


Na kraju dobijete ovakvu kućicu iz bajke.
Dobro došli!








Nego, jeli netko vidio Ivicu i Maricu.... :-)


3 komentara:

lindolina kaže...

moram priznat da mi kućice od medenjaka nikad nisu bile nešto zanimljive. valjda zato jer sam uglavnom viđala iste, pomalo dosadne. međutim ova tvoja me oduševila! kućica iz bajke! toliko mašte, šarenila, strpljenja... još veliki bor kraj kućice... jednostavno savršeno.

Fantastic hobby kaže...

Wow koji komentar! Hvala :-) Toliko sam uživala dok sam je radila, valjda je zato ispala tako dobra. Ipak, mislim da bez okućnice ne bi bila ni upola toliko fora :-)

Romana kaže...

Kućica je savršena! Totalno sam se zaljubila!

Related Posts with Thumbnails