ponedjeljak, 16. prosinca 2013.

Kućica od medenjaka 2013


I ove godine je došao taj dan da napravim kućicu od medenjaka!
Prošle godine sam je radila prvi put (klik na post) i to mi je bilo toliko zabavno da sam je odlučila tradicionalno praviti svake godine.
Opet je trajalo cijeli dan, ali to je više dan zabave nego posla :-)


Koristila sam isti recept kao i lani. Možete ga naći na ovom blogu.
Ovaj put sam pravila prozore sa "staklom". Postupak je turbo jednostavan, a imate super efekt. Kupite tvrde prozirne bombone, usitnite ih i prije pečenja stavite tamo gdje želite taj efekt. Prilikom pečenja bomboni će se istopiti i dobiti ćete "staklo". Tek kada se ohladi odvojiti od masnog papira.




Sastavljanje je uvijek zabava :-)


Kod ukrašavanja vrijedi ona "više je više". Ne može se pretjerati. Ipak je cilj da bude što veselija!



Ta daaaaa.....evo je! Njezino veličanstvo The Brvnara! :-)









Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails