subota, 2. listopada 2010.

Sweet escape.......malo, za promjenu!



Nije fimo, ali kao da je :-)
Nisam mogla odoliti, a da se ne zaigram sa ovim "slatkim plastelinom"! Tko bi rekao da je ova torta za jedan 50... i neki rođendan moga tate...hehehe.
Tajo sretan rođendan!


Broj komentara: 10:

Sanja kaže...

Torta!!!!! Potpuno si me iznenadila...mislila sam da je neki tabure...a ono slatka delicija s potpuno drugačijim detaljima...baš je cool!!!1

Sandra Z kaže...

Ovo je stvarno torta???? Wow, i stvarno ste ju morali rezati? Fenomenalna slastica :))

eda kaže...

Sve pohvale za tortu, predivna je, tati sretan 50 i neki!!!

tena kaže...

haha, ticino! super izgleda, odabir boja mi je super, samo što meni taj ticino nije baš nešto za jest, ostavim ga sastruganog obično :)

Maite - vitoma kaže...

Muy original, me gusta.
Bss.

Mare kaže...

konačno jedan post na koji mogu bez grižnje savjesti staviti komentar NJAMI!!!....
M.........

Fantastic hobby kaže...

Hvala djevojke....
Da,da Sandra rezali smo je...i papali.. i nije nam bilo žao :-)
Sanja dobro si rekla, i u stvarnosti je izgledala kao tabure!

Biljana kaže...

Pa ti si super!!!!
Torta izgleda fantasticno, blago tvom taji:)))
Pusa

Fantastic hobby kaže...

Hahaha....i taji i svima ostalima :-) Bit će još ovakvih experimenata sve mi se čini i to jako brzo!

Maria kaže...

a piece of art.......delicious!!!!!!!
i am glad that i found you

Related Posts with Thumbnails