utorak, 9. studenoga 2010.

Sweet escape 2

Hm...čini mi se da u zadnje vrijeme više provodim vremena sa "jestivim fimom" nego sa pravim! Obećavam nejestivi post uskoro, a do tada uživajte u malom eksperimentu u vidu rođendanske torte za mog najdražeg igrača pikada!


Broj komentara: 8:

Sandra Z kaže...

Ovo je pre-lijepo i, vjerujem, pre-fino! Ko bi ovo rezao !!!!!! Svaka čast :))

Fantastic hobby kaže...

Oooo...rezalo se, rezalo!
Hvala Sandra :-)

Mare kaže...

kakva odlična i originalna ideja!!!!....
ako mogu primijetiti bilo je tu dosta posla ali isplatilo se:)))...
znam nekoga tko voli pikado ali ne znam nikoga tko bi mu napravio ovakvu tortu ;).....
M.....

Sanja kaže...

Savršena torta za ljubitelja pikada, lijepo izgleda i sigurno je ovaj pikado bio za polizat prste :)))

Biljana kaže...

Wow!!! Torta izgleda fantasticno:)))

Fantastic hobby kaže...

Mare moja ovo je bilo "pakleno" ukrašavanje, jer (naravno!) nije sve išlo po planu...bilo je trenutaka "što je meni ovo trebalo", ali na kraju je rezultat nadmašio sve! Inače, ovakvu tortu sam vidila negdje na netu i jednostavno sam je morala napraviti :-)
Inače za sve koje zanima ono unutra...tu ima nekih pola kile čokolade...mmmm...divota!

LadyA kaže...

Wow ne mogu vjerovati!!
Stvarno si me iznenadila..
PUSA

Fantastic hobby kaže...

Hvala LadyA :-)

Related Posts with Thumbnails